loading...
ام جوك|اس ام اس|جوك|طنز|عاشقانه
تبليغات

آخرین ارسال های انجمن
god-good بازدید : 15 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

چند روز پیش با خانواده ام دعوام شد و از خونه فرار کردم...
تصمیم گرفتم چند تا آلبوم بدم بیرون تا خانواده ام بفهمن چه آدم مهمی هستم و قدرمو ندونستن...خلاصه قبل از اینکه شروع کنم آلبوم هامو بدم بیرون اول با گوشی موبایلم صدای خودمو ضبط کردم اما در کمال تاسف وقتی صدای ضبط شده خودم رو شنیدیم تازه فهمیدم چه دسته گلی به آب دادم...چند روزه افسردگی شدید گرفتم نمیدونم چکار کنم.
الانم تو پارک نشستم دارم براتون پست میفرستم...
جون من یکی تون برید جلوی در خونمون به بابام بگید منو تو خونه راه بده بگید غلط کردم...

برچسب ها دعوا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    کمک به محک

    تبلیغات

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,190
  • بازدید کلی : 56,120