loading...
ام جوك|اس ام اس|جوك|طنز|عاشقانه
تبليغات

آخرین ارسال های انجمن
god-good بازدید : 11 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

از دغدغه هایی که من دارم اینه که 
وقتی میخوام از خواب بیدار بشم
یکی هی بم میگه بگیر بخواب بگیر بخواب
من هم فکر میکنم یکی از فرشته هاست و اومده بم میگه راحت باش من فقط اومدم ببینمت و برم.
وقتی از خواب بیدار میشم تازه میفهمم
.
.
.


.
اون لامصب شیطون بوده 
دیگه هیچی فرداش همین آش و همین کاسه

برچسب ها بگیر بخواب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    کمک به محک

    تبلیغات

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 600
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 1,285
  • بازدید کلی : 56,215